looking back a little

Lite tillbaka blicks bilder från London. Var ju evighetersen jag var där men har för tilfället bildbrist och jag älskar London bilder så vad kan gå snett? Hoppas ni gillar dom :)
 
Då var äntligen denna torsdag över. Har känts väldigt bra faktiskt! Muntliga nationella i matte gick nog ganska bra, haha svårt att veta men... Men jag klarade mig nog iallafall :) 
Eftermiddagen och kvällen blev väldigt lyckad iallafall! Var och plugga lite matte på skolan sen vid fem så stack jag ner till donken för att ta en Mcflurry med Frida i solen. Hahah det slutade med att vi gick där ifrån vid nio, fyra timmar senare... Hahaha!! Vi hade väldigt trevligt rättare sagt :) Satt där i solen och hade det så bra. Sen efter en stund kom Kajsa förbi också så det var ett par väldigt mysiga timmar :) 

Nu har jag röjjt och städat här i lägenheten var så himla stökigt överallt! Så nu är jag redo för sängen och några goa timmars sömn. Sov gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0