kristihimmelsfärdsdag

 
Börjar med att bjuda på en bild från gårdagens marknad. Bilden är på mig och snygga Maria. 
HEJ PÅ ER! Hoppas ni hade en bra dag igår! Det hade iallafall jag! Super bra :) På dan gick jag på marknaden med fina människor, köpte lite små saker som en ring, drömfångare och en bh. Riktigt nöjd! 
När jag kom tillbaka hit till mormor och morfar så började jag göra mig iordning och vi åt god mat. Efter de hängde jag med Evelina och Lisa på förfest här i Hällevadsholm. Riktigt roligt blev det verkligen!! Super kul att få träffa nya människor att ha kul med och det hade vi och jag verkligen! :) Lyckad förfest! 
Men, det var ju inte där vi skulle vara hela natten, nej vi alla skulle ju till marknads dansen. Så strax efter tio så åkte vi iväg. Herregud vilken fest! Herregud en sån rolig fest! :) Träffade massor av känt och trevligt folk! Fick många skratt, några danser dessutom och träffade även en vän som visade sig vara otroligt snäll!! :) En riktigt lyckad kväll :) 
Vid ett ungifär så for jag tillbaka hit till mormor och morfar. Åkte faktiskt med min moster bland annat, kul att träffa henne :D 

Dagen och kvällen var jätte lyckad! Har ju tyvärr inga bilder från kvällen och så för att jag inte har någon mobil att ta kort med... 
Men tack för kvällen ni som var där :) Nu taggar vi den 25,te och Majfesten nästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0