kom hjälp mig att dö

Hej på er. Den här dagen vill jag bara ska ta slut. Haft två nationella delar i engelskan nu på morgon. Haft lite lunch och nu sitter jag mellan två lektioner fulla av plugg. I måndags fick vi två stora slut arbeten som ska vara klara innan sommarlovet a inom två veckor typ. I svenskan en redovisning om språk, min ska handla om kläderns språk. Och redovisningen ska innehålla massa saker. 
I histiorian ska vi göra ett arbete om olika folkmord. Jag har valt förintelsen och det ska vara inlämnat senast nästa vecka. 

Detta plus att vi har en stor redovisning i engelsken imorgon som vi knappt börjat med!! Imorgon ska även en inlämning i median vara inne om produktplacering i filmer. Plus att jag har matte nationella och borde plugga sanorlikhet som en dåre just nu!!!! 
Nästa vecka har vi matte nationella, en till uppsats inlämning i media om radio plus historian på fredag eller söndag. 
Och veckan efter det svekska redovisningen plus prov i media på ett kapitel. 


Detta PLUS massa andra grejer i massor av ämnen som inte är inlämnade och klara. Som i historia och svenska, media, engelska, kanske något omprov i matten och fotoinlämingar. 


KOM HEJÄLP MIG ATT DÖ. En hjärtatack känns så smärtsamt. en kula i bröstet skulle vara det bästa just nu. Helt seriöst.
 
 
Förlåt för att ni inte får någon bild, kändes inte som jag hittade någon som passade till inlägget direkt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen TV på några veckor framöver nu! Plugga istället!

Svar: pluggar som en idiot här och kommer nog göra ett tag framöver, snälla ge mig sommarlov nu på en gång! :(
fanny älgemon

2013-05-15 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0