jävla skola!!

 
Jag orkar fan inte mer. Det är bara måndag. Och jag vill bara åka HEM! skippa dessa två sista veckor i skolan och dra hem!! Det finns inget kul att se fram emot alls det sista i skolan. Jag har 3-4 uppsatser och inlämninar kvar, ett stort prov och en jävl redovisning. Allting ska vara klart INNAN söndag den här veckan. 
JAG ORKAR INTE!!!!   
Min tid räcker inte till, min vakna tid räcker inte till!! Jag skulle egentligen inte ens få hinna göra mat, hinner absolut inte gå ut och se solen eller nånting annat. Och jag sitter fast i allt. Vem fan är peppad på att sitta och skriva 4 uppsatser på minst två A4 på varje!? Orkar inte... Hur fan tänker lärare egentligen!? Asså HUR!? 
 

Jag försöker verkligen ge allt just nu. Verkligen. Men det funkar inte? Det duger inte. Jag bara bryter ihop hela jävla tiden. 
Jag vill fan inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.petnoga.se/

2013-05-28 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0