instagram

 
Den senast upplagda instagram-bilden. En bild från förra sommaren, ser det inte underbart ut? Vill att sommaren snabbar på och kommer NU. 
Eftersom jag inte har någon riktigt telefon (en liten rosa tegelsten går jag runt med. Med andra ord en knapp-mobil utan tillgång till appar.) Så blir det dåligt med bilder... Får sno brorsans ipad när jag är hemma. Vill ha en ny mobil nuu!

Jag har kommit hem nu till rätta iallafall. Jag åkte med mormor och morfar till Loftet, dom ville fika och prata lite och jag ville slippa bussen. Så, så bra blev det. Känns skönt att vara hemma igen. 
Så just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Håkan och kollar ut på det tråkiga regnet. Vill gå ut och gå men är inte sugen på en förkylning just nu. Får vänta tills imorgon. 

Känner mig inte helt på topp faktiskt, fuck känslor och allt som hör till. Tänker låsa in mig här på mitt rum så kanske man kommer bort från det? Känns som att det är det är det enda sättet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0