i don't think you ever going to be kind to me.

Bild från sommaren 2011
 
Godmorgon. Tog en fin sovmorgon idag med, det var längesen jag sov såhär länge på helgerna! Det senaste har men liksom vaknat runt tio. Så att kunna sova till tolv känns skönt!
Den här söndagen bjuder nog inte på något speciellt tror jag. Sitter och kollar på film nu med pappa. Senare tar jag nog en lång promenad i det fina vädret tror jag, får passa på. Känns skönt att vara ute och gå, nu varje dag faktiskt. Under snart en månad har jag var ute varenda dag (förutom kanske två-tre dagar då det regnat mycket) Men det känns väldigt skönt! Även om jag inte kan springa för mitt onda knä så kan jag iallafall fortfarande gå hur långt jag vill. 
Så jag ska fortsätta med detta!

Hoppas ni har en söndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0