godnatt

Bild tagen uder en lektion igår.

Godkväll där ute. Ni som fortfarande är vakna. Känner mig jätte hängig just nu, som om febern är påväg? Känt mig lite små hängig idag, även nu ikväll. Trodde det skulle bli bättre efter min promenad, vilken blev väldigt lång! Gick nera vid strand promenaden, så fint var det!! Satte mig faktiskt en stund där nere mot berget i solen och njöt. Väldigt mysigt! Och allt som allt gick jag nog runt milen. Tog två rundor i en smäll kan man säga. Hade ju ändå inte så mycket att göra hemma så passade på :) Känns i benen nu! 
Men som sagt! Känner mig fortfarande hängig :( Även efter min kvälls tupplur mellan tio och halv tolv, omöjligt att kolla på film efter klockan nio.. Somnar direkt. 

Nej, nu ska jag snart lägga mig igen. Imorgon har jag sovmorgon. Kanske känner mig mer pigg om jag får sova ut ordenkligt. Hoppas det. 
Sov gott alla där ute. Så hörs vi imorgon. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0