fin fredag

Bilder från idag tagna med iphone. 
 

Godkväll. Sitter nu äntligen hemma i Bullaren, i soffan med nästan hela familjen runt mig. Bara lillebror Albin som inte är hemma. Men det känns så oerhört skönt att vara hemma igen. Vilken hem-längtan jag haft! Så detta är underbart. 
Dagen har vart helt okej. Kom till skolan tidigt och fick närvaro på en matte lektion man fick gå ifrån. Så jag, Lisa, Felicia och Jenny stack till Mcdonalds och käka gratis frukost ♥ Sen gick vi bort till bowling-hallen för att ha idrott i form av bowling, inte varje fredag det händer!! Men kul var det! Även om jag förlorade i slutändan :( 
Efter bowlingen så slutade vi för dagen. Så jag gick hem och städade och tog två tåget hem. Kom till Mamma på Loftet runt tre och det var skönt!! Där var det lugnt och fint. Morfar var där också och sen fick jag träffa farmor, roligt! 

Nu ikväll har jag vart ute och kört lite moped! Skulle bort till Frida och hämta biljetter till morgon-kvällens bravader, majfesten! Börjar tagga till nu :) 
Sen åkte jag och lillebror David iväg på en kvälls tur till stranden bara för att få komma ut lite. Riktigt fint var det och mysigt :) 

Hoppas ni har det bra. Jag skriver imorgon igen. Massor av kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0