en sängliggande sjukling

 
Stannade hemma från skolan idag. Kände mig väldigt febrig igår eftermiddag och hade en fruktansvärt huvudvärk! Så gick några minuter tidigare från skolan och sen sov jag hemma i en timme innan jag åkte till Torp för att träffa familjen och handla en liten sommar klänning. Vilket jag fick tag på plus ett par svarta shorts. 
Efter jag kom hem var jag helt borta!! la mig i bäddsoffan och somnade nästan direkt vid sju tiden och sov nästan hela tiden tills åtta i morse. Sen har jag sovit nån timme här och var. 

Känner mig lite bättre nu iallafall. Jag har inte feber längre men är väldigt förkyld och har väldigt ont i huvet. 
Borde plugga för jag har en inlämning tills idag, vet inte alls hur jag ska göra!! Ska försöka skriva på den nu och se hur det går. Plus uppsatsen om förintelsen.  

Hoppas ni mår bra! Kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0