det är sig inte likt. Inte som det brukade vara.

Bilden tagen får ca ett år sen, första cykelturen på enhjuling! Snart får den nog se dagsljus igen. Bara inte haft tiden.
 

Godkväll, eller godnatt kanske... Är inte speciellt trött och behöver inte heller sova, börjar inte fören klockan tolv morgon. Vilket betyder en lång sovmorgon. Så jag har ingen bråska att ta mig till sängen. 

Kom hit till Uddevalla för tre-fyra timmar sen. Har bara kollat på tv och film, har inte energi till annat. Har inte energi till nånting. Skulle helst bara vilja stanna hemma innanför dessa fyra väggar, när blev jag sånnhär? När blev jag så instängd? Minns inte alls. Pratar ju knappt med någon längre. Tappar kontakten med alla jag brukade umgås med, prata med. Och jag bryr mig knappt, har ingen energi...Hade jag haft det skulle jag nog gjort något åt saken. Jag vet att jag borde! Om man slutar höra av sig, så slutar alla andra också.
Jag bara.. Har ingen energi. Känns som att folk inte vill ha kontakt med mig längre, då håller jag mig borta. Vet inte längre om jag bara får för mig det, eller om det är så.
Jag vill ju få tillbaka det. Men nu vet jag inte hur längre. Vad har hänt? Vem är jag nu? Jag är inte samma... Ingenting är sig likt längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0