allting leder bara till något ont ändå.

 
Lite Tumblr citat som säger mycket, på samma plats. 
 

Godkväll, eller godnatt. Ska strax lägga mig för att sova, har vart nära på ett somna i soffan hela kvällen, men hållt mig vaken. Inte haft något att göra så har kollat på The Hunger Games och kanske 3-5 avsnitt av Pretty Litle Liars. Jag har haft lite att göra. Men, så ser nästan varje dag ut tyvärr. Ingen skillnad mellan lördags kväll och onsdags eftermiddag. Samma sak, för lite att göra. Jag är så fruktansvärt uttråkad! Men samtidigt orkar jag inte ta tag i ett skit. Varken läxor, vänner eller livet. Det ända jag orkar göra är att kolla på film och sova. Drömma mig bort... Bort till nånting jag inte ens orkar tro på längre. 
Allt känns så värdelöst hopplöst. Orkar inte kasta bort min tid på sånt som bara vänder sig emot mig i slutändan. Orkar inte få för mig saker som inte är sant. Orkar inte bli lämnad, orkar inte bli sårad. 
 

Orkar ingenting. Vill bara sova, helst hela tiden. Det enda som hindrar mig är att jag börjar blir för pigg. För mycket sömn kan ha den efekten. 


Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0