weekend

Foton från helgen. 
 

Halloj halloj! Ja nu är det söndag och helgen är snart över. Det har vart en bra helg! Super fint väder och kvällen igår var väldigt lyckad! Satt i husvagnen med härliga människor, kanske inte de fräschaste eller finaste stället i världen! Men helt okej. Blev också några turer upp till Kevins pappa som gjorde pannkakor, värmde köttbullar och gjorde varma mackor med kantareller. Kan ju inte bli bättre! Haha. 
Hade iallafall väldigt roligt, det var längesen och det behövdes verkligen känner jag. Och det bästa av allt! Jag mår inte pyton idag!! Har faktiskt vart ute på en PW och städat här hemma också, super duper. 

Nu börjar det kurre i min mage och maten är snart klar. Sen åker jag till stan vid sju tror jag och imorgon är vardagen tillbaka igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0