vardag

 
Här är två bilder på vad jag skutta runt i, orkar inte riktigt bry mig om att ha uppklädda kläder och smycken och sånt längre. Älskar min munk kofta, bär den jämt och ständigt! Visst bryr jag mig om vad jag har på mig, det har väll alltid vart min grej typ! När alla andra går i mjukis byxor så går jag i högklackat och en mycket planerat outfit. Så har det alltid vart, jag har inte brukat gå i mjukiskläder bland folk. Men! Nu har det börjat avta! Nu går det faktiskt dagar då jag bara tar på mig något. Skönt! Skönt och inte behöva bry sig. Och jag går ju på en sån skola också. Här går folk i mjukisbyxor och det är fullt normalt, till skilland från andra gymnasie skolor i Uddevalla som är HELT tvärt om! 
Jag lämnar nog fortfarande mjukisbyxorna hemma, men en slapp outfit har börjat uppkomma mer ofta, gött! 

Nu ska jag gå och käka, sen blir det historia och svenska i två evigheter.. Blä!! Men efter det slutar jag för dagen och tänkte jag gå ut och fråga runt efter sommarjobb, aldrig gjort sånt förr så jag är nervös! Men, det är ju bara en fråga :) Inget farligt alls.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0