trötta hjärnceller

Bild tagen nyligen av Johan 
 
Hej på er igen. Var visst några dagar sedan jag uppdaterade! Kom jag på nu i stunden. Är verkligen inne i någon slags koma just nu eller något, så fruktansvärt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen? Så fort jag sätter mig ner så slocknar jag. Lite jobbigt när jag somnade på studieverstan igår med huvudet i handen och en hög med plugg framför mig.. Så jag var mer eller mindre tvungen att gå hem, det där funkade ju inte... Och i bakuvudet vet jag ju hur mycket plugg jag har just nu! Jag får ju inte ligga efter bara för att jag är TRÖTT!? Nästa vecka börjar med en historia inlämning senast måndag, sen två prov på tisdag varav ett är matte och inte nog med det så är det förbaskat svårt! Det svårsate jag vart med om. Detta plus lite andra grejer som foto uppgifer och annat. Ja ni märker ju själva, min helg ser inte så lovande ut... Blä är allt jag har att säga. VARFÖR ska lärarna lägga ALLT samtidigt!? Obegripligt. 
Och igår tänkte jag ju plugga hela eftermiddagen, hur gick det egentligen? Inget vidare.. För jag bjöd hem två hemlösa och utsvultna pojkar på pannkakor och trevligheter hela eftermiddagen, trevligt var det! Men inte mycket plugg gjort inte... 
 
Nog med plugg prat!
 
Nu är det iallafall skönt att få vara hemma i skogen igen. Missade även tåget idag... Värsta på länge! Man känner sig ju aldrig mer dissad som när tåget man ska med åker förbi rakt framför näsan på en... Förbaskat! Men, jag kom hem ändå. Tog bara lite längre tid... 
 
Nu ska jag stänga ner här och sova i hundra år tänkte jag! Ett under att jag höll mig vaken längre än till sju! Trodde jag verkligen inte. Var nära att jag slockna där men nejnej. Men nu, nu är det dags att SOVA. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0