questions

FÖR ETT ÅR SEDAN:

Hur gammal var du? - 15
Vilken klass gick du i? - nionde klass
Vad hade du för hårfärg? - brun
Hur lång var du? - 1.62
Vem var du kär i?- jag vet vem det var men vill inte skriva det här
Hade du någon pojk/flickvän? Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - vara ute och springa, skriva, rita, vara med kompisar
Vilka umgicks du med? - väldigt många! Bullingar, folk från Tanum och Grebbestad. Och även Hällevadsholm
Hur såg du ut? - Jag hade extensions och började bry mig om stilen, haha.
Var allt bättre då? -Jag vet faktiskt inte.. Tror faktiskt inte det, vissa saker var kanske det men. 
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nä
Har du förändrats? - Ja, det har jag verkligen

NU:

Hur gammal är du? - 16 
Vilken klass går du i? - klass ES12K, första året på gymnasiet
Vad har du för hårfärg? - brunt
Hur lång är du? - fortfarande 1.62 :(
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - sova, kolla på tv och plugga, träffa kompisar ibland också
Vilka umgås du med? -det är väldigt olika! många olika
Hur ser du ut? - som jag gjorde för ett år sen ungifär

HAR DU..

Slagit ner någon? - nej
Svikit någon? - det har jag nog
Fuskat på prov/läxförhör? - nej inte något seriöst
Blivit kallad Bögjävel? - inte vad jag mins
Kallat någon Bögjävel? - kanske, vet inte
Druckit alkohol? - ja
 
VEM:

Skrev du senast till på msn? - hahaha ingen aning
Kramade du senast? - det var nog en tant som kom till Loftet idag som jag inte träffas på länge
Är den finaste personen som finns? - min farmor
Vill du vara med just nu? - en viss person kanske

Ringde dig senast? - pappa
Skickade ett sms till dig senast? - Johan
Skickade du ett sms till senast? - Johan

VAD:

Drack du senast? - coola
Köpte du senast? - en godis

Gjorde du igår? - sprang runt som en galning i Uddevalla, sen åkte jag hem och sov
Ska du göra imorgon? - ingenting tror jag, ha sovmorgon och kanske gå ut och springa
Vill du göra just nu? - ha kul
Åt du senast? - en av godisarna som läg i min godis skål här framför mig
Är närmast dig som är rosa? - en dvd film tror jag

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så den börjat gråta - tror inte det?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja 
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Nä
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Neh det tror jag inte
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov - Vet inte

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej det göt jag nog inte nej
Jag kan inte svälja piller - Ja
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja!
Jag har vaknat gråtande - Ja
jag har somnat gråtande - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0