och en dag kommer du och jag verkligen bli gamla

Me by Johan. 

Då var de måndag igen och en helt ny vecka i mars. Solen skiner men det är kallt som satan. Men vad gör det? Bara solen skiner så är allting lite bättre. 
Kom in till stan igår kväll vid åtta och somnade väll i soffan efter en timme, i vanlig ordning kan jag säga. Somna i soffan har blivit som ett fritids sysselsättning typ? Har det då gått för långt? Nej det tycker jag inte. 
Idag hade jag en fin sovmorgon och sen en historia lektion att börja med, och sluta med. För det var den enda lektionen idag. Men jag har stannat här i skolan, ätit mat och tagit det lugnt. Nu sitter jag på en media lektion som jag egentligen inte behöver idag. Men ska ta några bilder jag saknar och sen ska kanske phoptshoppa lite innan jag går hem. Blir nog en springtur eller PW innan jag gör mat, planerat god potatis gratäng med kyckling. Inte fel alls! Sen står pluggning på shemat. Uppsatser, böcker som ska läsas ut och inlämningar som SKA in. 

Hoppas eran måndag har vart possetiv och att den kommer fortsätta så. Vi hörs här snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0