kass

Me by me, last summer.
 

Hej, hoppas ni mår bra! Kan ju säga att jag absolut inte gör det. Ligger hemma med världens feber, illamående och grejer.. Det började igår, fick världens huvudvärk på morgon som inte släppte, vilket övergick i världens migrän, fyfan värsta på länge! Så jag bäddade ner mig i sängen med solgalsögon och dom tjockaste kläderna. Fy mådde jätte dåligt! Hatar att vara så sjuk.. Fast vem gör inte det? 
Idag är det iallafall lite bättre än igår. Men febern är allt kvar, liksom huvudvärken. Och idag är även magen helt kass. Fyfy. 
Hoppas detta går över snart! Jag som ska ha tjejkväll här hemma på lördag och grejer.. Detta kom ju lägligt! 
Ska iallafall ut sen, måste köpa mer värktabletter och grejer. 

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0