it feels good

Inte vart så mycket tid för uppdateringen denna veckan tyvärr. Men! Idag klockan ett så tar jag mitt efterlängtade påsklov! Åh underbart ♥ Åker hem vid fyra och imorgon ska familjen till Älgemon där vi stannar över hela helgen, ännu mer underbart! Ska bara ta det såå lugnt! 

Så, vad har hänt sen i måndags? Ja jag har ju haft dasse prov, och det har gått skapligt! Matteprovet kändes som en kattastrof, men jag hoppas på det bästa. Men annars har det vart en bra vecka! :) Gårdagen var jätte mysig och rolig :) Hade bara en lektion vid 13.45, vilket inte var någon ansträngande lektion direkt! Vi åt godis och lekte lekar för att vår lärare ska gå på mamma ledighet. Men annars under dagen gick vi runt på skolan, hjälpte Simon att köpa rosor till sin tjej Lisa, så otroligt fint var det! Hur gulligt som helst! :)
Sen efter skolan åkte jag, Lisa, Patrik och Matthew hem till Matthews lägenhet där vi spenderade eftermiddagen och kvällen. Vi hade det trevligt! Kom upp många svåra och djupa samtalsämnen, men det kändes väldigt skönt! En bra kväll helt enkelt. Sen åkte jag och Lisa hem till mig så hon sov här :) 
Nu är Lisa i skolan men jag har sovmorgon idag så jag håller på att packa och göra iordning här hemma till att jag åker hem sen. Åh det ska bli såå skönt att komma hem!
 

Ha en bra dag så uppdaterar jag nog när jag kommer hem. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0