in the woods

Mobil bilder från helgen
 

Godmiddag på er. Hoppas eran helg har vart bra :) Min har varit väldigt lyckad måste jag säga! Även fast den inte blev som jag tänkt mig med min tjejkväll och det. Åkte hem vid två från stan igår, mormor och morfar hämtade upp mig i Hällevadsholm och körde mig hem, Inga bilturer som är så trevliga som med dom :) 
Sen några timmer efter jag kommit hem så for jag till Jenny, vi ville ut å ha kul men igår var nog törraste kvällen på länge! Inte en kotte som hade något kul för sig... Men så hörde tillslut Viktor och pojk gänget av sig till oss och sa att dom hängde hemma hos Felix under kvällen. Så vi åkte dit några timmar och det var så himla mysigt! :) Har inte träffat dom sen... Typ nyår! Så vi hade en riktigt trevlig kväll där mitt ute i den djupa skogen. :) 

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade hos Jenny och sen när jag kom hem tog jag en efterlängtad springtur i det fina vädret. Så underbart var det! Njöt verkligen! Har längtat efter den där springturen hela veckan!! Sen efter springturen körde jag lite styrkeövningar och en dusch på de :) Nu väntar bara middag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0