igår, 27 februari

 
Ni får två bilder på hur jag såg ut igår :) Bilder på min Garderob/säng kommer snart. 
Tar en liten paus från pluggandet, ska snart sova också. Klockan är tolv och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Det kom öven en vän här förut, somnade nästan när vi satte på en film! Så han gick hem för han tyckte jag såg för trött ut... Antar att jag behöver sömn? Kanske behövligt om jag ska ha dedär matte provet imorgon... Satt fyra timmar och räknade matte på skolan och sen fortsatte jag 1-2 timmar till när jag kom hem. Hoppas allt sitte rnu... Blir väll förmodligen lite panik pluggning imorgon också antar jag. Prov är inte min starkaste sida, men vill vara bra förberedd när dagen väl kommer! 

Hoppas ni alla mår bra, nu ska jag nog göra mig klar för att sova. Vilket ni nog också ska om ni inte redan gjort det. 
Godnatt, sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0