I have the world, in my hands

old pic
 

Då var det torsdag, igen. Gud det går snabbt. 
Idag har det vart en kort och lagom skoldag. Kom hem vid halv två och störtade i soffan och sov nån timme. Vaknade hungrig och, hata mig inta nu haha! Hatar redan mig själv.. Men jag gick faktiskt och köpte en pizza... Här på min gata finns det två pizzerior. En som är som dom flesta andra, där jag ätit några gånger nu, väldigt gott! Och sen finns det en till lite längre ner på gatan som jag inte hade provat innan, men dom har väldigt billiga pizzor! 40 kr st, ett mirakel om ni frågar mig som bara lever på studiebidraget på 1000 kr i månaden. Så jag betämmde mig för att prova, mumms var det. Tror dat kan ha vart det låga priset också som gjorde den extra god! Plus var också att den inte var lika stor som en vanlig, denna var mer, lagom. 
Så nästa gång det blir pizza till middag, så blir det där! Så ja, nu vet ni det! ;) 

Efter maten så storstädade jag faktiskt, imponerad! Så nu är det rent och fint och jag är trött. Vilket innebär en tupplur till framför film. Just nu mer jag även sjukt dåligt! Ont i ryggen och huvudet. Fy fy.
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0