home sweet home

Bild tagen på Älgemon förra vintern 
 
Godmorgon där ute. Idag blev planerna för mig ändrade. Istället för att stanna en natt till och ha tjejkväll ikväll så åker jag hem nu med buss klockan två och lämnar Uddevalla. Tråkigt men ja, det är väll så det blir ibland. Hälften kunde inte komma och sen var andra hälften inte sugna? Får helt enkelt bli en annan gång. Känns åtminstone onödigt när jag kunde åkt hem igår istället och sluppit sitta här i lägenheten själv hela dagen och kvällen igår. 
Ska iallafall bli skönt att komma hem tycker jag, sova i min säng och duscha i min dusch, haha. Och gå ut och springa eller något i skogen. Inte alls lika kul att gå ut och springa här i stan som det är hemma! 
 
Nu är jag också helt bra känns det som, hade ju väldigt ont i magen igår men till och med det är borta nu känns det som! Väldigt skönt :) Så nu kan jag njuta av helgen. Känns bra. 

Hoppas ni får en bra lördag, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0