Holy Moley

Instagram foton. Följ mig! golikemee
 

Hej på er. Sitter och myser i soffan framför Familjen Annorluna med ett glas juce, fin avslutning av en ledig måndag! För övrigt har denna dagen vart rktigt bra! Jag och mamma har forit runt lite överallt och haft en mysig mamma-och-dotter-dag. Vart en sväng på Torp, åkt runt i stan och gått runt lite, ätit gott, vart på second hand och fyndat lite, gjort iordning lite nya saker i lägenheten, blivigt så fint! :) Och tillsist tog vi en shopping runda på ICA, som jag förövrigt inte alls visste att jag hade typ fem min bort bara runt hörnet nästan!? :O jag har saknat ett ICA faktiskt, just nu haldlar jag på Willys, men nu blir det ändring! :)

När mamma och jag hade kramat varandra hejdå och hon gett sig av hemmåt så tog jag mig ut på en springtur, jag och mamma har disskuterat idag vart jag kan springa någonstans. Vill ju ha bra rundor att välja mellan! Så nu fick jag ju såklart ge mig ut och utforska vad vi kommit fram till, och den jag tog idag var alldels lagom :) Vi kom även fram till en annan längrerunda som jag får testa en annan dag. 
Har även laddat ner några riktigt bra workout appar som jag rekomenderar! Med bra tränings grejer man kan göra hemma utan maskiner och annat. Jag är nöjd! Så dom är rekomenderade till alla som vill träna lite hemma. Räcker ju men bara några minuter varje dag och du kan välja vilken koppsdel du vill pina.
 
Ha det fortsatt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0