saknaden

Tumblr



Började dagen med en försovning och stress, ingen bra start! Men dagen kommer bli bättre, nu har jag min sista lektion när nästa lektionen är inställd. Men ska en sväng till studieverkstaden efter lunsch och sen ska jag möta upp Maria, Lisa och Evelina. Vi ska ha en super duber mysig kväll hos mig! Alltid för längesen nu. Vi ska väll äta gott, kolla på film kanske, och ta igen all tid vi inte haft. Efter att jag flyttat in så träffar jag dom högst en dag i veckan, knappt det... När jag pendlade träffade jag dom VARJE dag. Förändringen är stor och jag saknar om varje dag :( Livet är inte desamma! 
Så idag ska vi njuta riktigt ordenkligt! 

Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0