shine

Jag idag iklädd brillor och en go shorta från grangården, vart ifrån annars? Bilderna tog Lisa.
 

Åh vädret är underbart!! Solen skiner och det är varmt! Men kunde gå utan jacka och känna varmen mot huden, är det inte hur underbart som helst? Äntligen!!! Ätligen värma och vår! Åh underbara dag! 
Nu ska jag strax kila hem, den har dagen har gått väldigt fort! Gick till Cactuz innan skolan, ett ställa här i Uddevalla där man köper sallad. Jag var där och lämnade CV inför sommarjobb, hoppas dom gillar mig! :) Kanske blir en sommar i Uddevalla? 
Efter de gick jag till svenska lektionen och sen över till digitalt skapande. Vi fick en ny fin uppgift idag! Uppgiften är att göra en gif, så roligt! Så vi fixade kameror och gick ut direkt och filmade. Så nu är det bara att börja klista i photoshop :) 

Nu ska jag strax gå hem, vill helst gå ut och gå i evigheter med solen i ögonen! Men, hemma ligger högar med plugg vilket betyder en eftermiddag och kväll innomhus... 

Hoppas ni mår bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0