fly away

 
 
Godkväll, eller godnatt..? Klockn är ju ändå snart två. Somnade ju såklart framför tven vid tio tiden och vaknade hav ett.. Nu sitter jag bara uppe och väntar på sömnen. Men ska nog snart försöka sova. 
Strömstad blev även instället imorgon med, hon jag skulle åka med har fått feber. Men, det kommer fler gånger. Åker iallafall hem med tåget imorgon under eftermiddagen. Ska bli gott med hemmalagad god mat! Som inte är nudlar... Haha jag har vart RIKTIGT lat denna veckan vad gäller maten. Får bättre mig. 

Fick en fin eftermiddag iallafall. Efter sista lektionen åkte jag, Lisa och 5 grabbar till Torp för shopping. Var faktiskt riktigt mysigt och trevligt! Strosade runt där, killarna köpte de dom skulle, jag och Lisa fick hjälpa till med smak av kläder och sånt, vi åt lite och sen for vi tillbaka till stan. Det jag fick med mig hem var ett mobilskal, ett riktigt snyggt sådant som jag kollat på länge! Hittade även lite saker på Torp som jag blev bra sugen på, kanske blir en till tur snart. 

Nu ska jag försöka sova tror jag. Imorgon är det städning på schemat innan jag åker hem, och mys i soffan såklart
Sov gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0