det kommer aldrig vara över för mig

Förra våren.
 

Sitter klarvaken framför datorn sen några timmar tillbaka, vaknade vid sju med huvudvärk och ont i magen och kunde inte somna om... Känner mig åtminstone mycket, mycket bättre idag! Febern är helt borta nu. Men min mage gör lite ont, åt ingenting nästan på hela dagen igår. Sen vid tio på kvällen blev jag vrålhungrig! Så jag åt och sen gjorde magen ännu ondare :( Sen är jag är fortfarande slö och trött och har huvudvärk med. Men annars känner jag mig frisk! Vilket betyder att jag kan ha min tjejkväll imorgon trots allt. Det trodde jag ju verkligen inte i onsdags. Men det verkar ju som att det var en kortvarig feber som kom fort och gav sig av lika fort igen. Skönt! Är iallafall hemma från skolan idag, skulle nog inte klarat av lektionerna idag heller. Först världens längsta matte pass, sen idrott som jag inte skulle kunnat vart med på alls och sen två timmar senare estetisk kommunikation där jag ändå inte hade kunnat göra någonting idag i princip.  Jag gör bättre i att stanna hemma och vila, äta ibumetin och hoppas på att megen slutar göra ont. 
 
Nu ska jag sätta på tven och kanske en film och försöka sova lite till.
 
Hoppas eran fredag fortsätter bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0