återblick, one year

Alla bilder från förra våren.
 

Tittar igenom massor av bilder! Enda från femta klass och fram tills nu, kollar även igenom min gamla blogg som jag hade under 2010 0ch 2011. Ni hittar den här. Det är riktigt roligt faktiskt! Se vad man gjorde om dagarna, hur man mådde, vilka man var med, hur man tänkte, hur man såg ut. Man kommer ju ihåg så himla mycket när man ser bilder och läser bloggen, till vissa saker längtar man tillbaka, till andra inte :) 
Ovan ser ni iallafall lite olika bilder från förra våren som jag letat fram. Lite outfit bilder och annat. Nu vill jag ha våren här på riktigt! Det var ju så soligt, varmt och fint här nu. Men i onsdags så ville det passa på att snö igen och bli full vinter... Snön ligger fortfarande kvar men solen skiner iallafall, fick jag se förut när jag begav mig till affären 500 meter bort på gatan, men det var riktigt kallt! 
 
Sitter fortfarande i soffan med datorn i kvät, huvudvärken är bättre nu men har fruktansvärt ont i magen! Försökt äta lite pasta sallad här i nästan fyra timmar, men så fort jag äter lite så får jag ont i magen igen, även fast jag känner mig hungrig.. Mystiskt detta! Får hoppas de går över snart. 
Usch känner verkligen att jag måste städa här! Ser ut som jag vet inte vad! Och diskhon svämmar snart över med disk! Men jag orkar verkligen inte... Svårt detta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0