är det sant att den har hämtats av sparvarna, förts hit över ängar, godkänts av änglarna

 
Nu är våren här på riktigt! Och jag hoppas verkligen jag har rätt om det. Underbart ute. Solen skiner, mitt ansikte skiner och allt känns så lätt! Gud va jag gar längtat efter detta! Ljus! 
Just nu sitter jag i lägenheten och väntar på ett dom andra i klssen ska bli klara i simhallen. Jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag har vart sjuk hela veckan och tror inte det blir bättre av ett dopp i vattnet idag. Men nästa vecka kommer jag delta, det måste jag! Annars får jag nämligen F, inget vidare. 
Hade ju matte prov och här för två timmar sedan. Det gick väll half bra halft dåligt. Känns som att antingen har jag rätt på allt, eller så har jag fel på allt, haha.. Hoppas på det sista! 
 
När dom är klara i simhallen ska vi äta, vet inte om det blir ute eller om vi går upp till skolan, återstår att se! 

Vi kanske hörs ikväll, kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0