20130325

 
Då var det måndag igen. Ingen ansträngande början för mig iallafall. Börjar inte fören tolv så jag fick en ordenklig sovmorgon! Nu är jag utvilad och glad! :) 
Helgen har också vart bra! Har ju inte bloggat, vet inte riktigt varför för jag har inte gjort speciellt mycket? Mest sovit, vart ute och springit och tagit det lugnt. Igår åkte vi till Älgemon över dagen och åt smarriga vofflor, var längesen vi var där! Märktes ju när jul grejerna fortfarande var framme, haha! Men vi ska nog spendera hela påsk helgen där så då får vi väll byta ut allt mot påsk saker istället ;) 
Sen åkte jag in med sju tåget igår, gick och handla med en Filip och sen när jag kom hem kom en annan vän förbi, jätte roligt! :) 

Nu ska jag göra mig iordning sen iväg på en svenska lektion och därefter digitalt skapnde och sen ska jag hem, iväg och hadla lite mer mat och sen borra in mig i böckerna. Två prov imorgon och en uppsats som ska vara inne IKVÄLL! Herregud.. Paniken svämmar verkligen över mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0