totalt. död.

Några mobil-bilder från dom senaste dagarna. 1, jag och Alice inatt på fest. 2, från tipspromenaden i skolan igår. 3, min fina mentor Dan igår innan vi sa farväl för detta skolår med klassen. 4, två snygga tjejer i Mellerud igår. 5, hade pannkaksmys med Alice och Lisa i tisdag, mumms mumms! 7, ännu en bild från inatt på mig en och en finfin tjej. 
 
Godkväll! Ligger nu äntligen i min säng, ny duschad och med nya sängkläder som luktar så gott. Vart helt totalt död idag verkligen.
Var ju i Mellerud igår med Alice. Fick se Mellerud och det var kul! Men väldigt tråkigt att det regnade nästan hela kvällen... Vi skulle egentligen till en strand med det var inte så poppularät i regnet så det blev att göra annat. Hamnade på en hemma fest vid kanske tio tiden. Hade iallafall en bra kväll och natt! Fick träffa många söta och snälla människor där i Mellerud :) 
Åkte tillbaka till Uddevalla vid sju i morse. Alices pappa skulle till jobbet så jag åkte med honom. Och då stöp jag i säng till tolv. Sen tog jag mig till affären för lite mat som jag ändå knappt åt av iallafall men.. Fy så dåligt jag mått, blää! Fick ihop min packning och lyckades ändå dammsuga lägenheten lite slött innan jag begav mig till tåget vid två så det var ju bra det.. 
Kom hit hem vid fem och då åt jag massa mat!! Mår bättre nu men är otroligt trött, inte så konstigt.
Så nu blir det film och så somnar jag nog snart.
 
Ha en bra kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0