tillbaka efter midsommar firande och avkoppling

Bilder från midsommar afton. Sista bilden från midsommardagen. 
 
Nu är jag tillbaka efter några dagar i tystnad. Vart några dagar nu utan dator, några dagar av avkoppling och ja, jag har njutit av livet kan man säga. Familjen åkte till Älgemon i torsdags. Jag stannade hemma själv under natten för lite egentid sen åkte jag till Älgemon på midsommar afton på eftermiddagen. Hjälpte till med all mat, dukning och massa piff i huset innan våra gäster skulle komma. Familjens bästa vänner. Mina två tremenningar Johan (han har synts till här på bloggen ett antal gånger, en av mina bästa vänner!) och Emma, mammas kusin Rolf, vilket är också pappas äldsa vän och hans fru Fia. Och även deras fosterbarn Josef och Victor. Vi är goda vänner med hela familjen och brukar fira midsommar, nyårsafton och liknade med dom. Och ja johan känner ni ju här på bloggen säkert!
Vi hade iallafall en himla mysig kväll! Med super god mat, ständiga stratt, monopol spelande och kvällsbad.
Midsommar dagen bestod av sovmorgon. Sedan åkte jag och mamma iväg på en mysig tur hon och jag. Målet var en inredningsaffär i mammas smak med vi åkte mest runt på massor av småvägar. Så mysigt att skippa dom stora tråkiga vägarna och ta små slirkiga vägar där man ser så mycket fint!

Nu har jag kommit hem igen på mellan landning. Har duschat och packat en liten väska. Ska nu strax åka iväg till Maria min fina vän med fler fina vänner och ha en riktigt tjej-myskväll!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0