the past few days in my phone

Några bilder från dom senaste dagarna i min iphone.
 
Godkväll. Börjar med att bjuda på några bilder från dom senaste dagarna. Lite stutent, power walk och solning! 
Var då alltså student i hela stan igår! Jag uppvaktade min kusin Klara som gått klart sina tre år på naturlinjen. Riktigt kul att se henne igår! Och alla andra super glada studenter. Hala stan var smockad med folk och stämningen var på topp. Efter flak-fotografering och allt möjligt så var det släkt middag med god mat. Efter det så somnade jag direkt jag kom hem! 

Idag har dagen bara bestått av sömn och solning på gräsmattan i massor av timmar. Såå skönt! Och nu har jag äntligen fått lite färg. Hoppas det är bra väder imorgon också. Kan ligga och svettas i solen i timtal. 
Nu på kvälls-kvisten har familjen åkt på en liten biltur med glass-stopp. Mysigt! Åkte runt lite vid Ed, över till Norge en sväng och runt lite. 

Nu tänkte jag ta en kvällspromenad faktiskt! Kännar att jag skule velat kolla film men nää haha. 

Krmarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0