sommarlovet har börjat

Bilder från hela helgen.1, Jenny och hennes fina mamma i fredags kväll. 2, Jag och Ida i lördags kväll. 3, Jag och Anton i lördags kväll. 4, PG i Lördags när han var som snyggast! ;) 5, Två super fina norsta tjejer i lördags! Ingvild och Madeleine. 6, Födelsedags barnet Andrea i krona brevid Johanna och Ellen. 7, Resultatet från dagens solning! 8, Felix och Madeleine i lördags. 
 

Hej säger jag efter den här helgen utan bloggning! Haft det riktigt bra :) I fredags begav jag mig till Jenny, vi tog en tur till Grebbestad och kollade lite, var inte alls mycket folk och det blåste super kallt så vi begav oss hem och kollade på tv istället :) Åkte direkt till Loftet i lördags från Tanum och jobbade. Sen gjorde jag mig iordning och drog på födelsedags kalas på Crusaders för Ted och Andrea. Var egentligen inte jätte sugen men ja jag drog dit ändå! Var mycket härligt folk och alla var glada! Bjöds på tårta och glada miner. Så ja, det blev allt en kul kväll ändå :) Lyckat! Sov hos farmor på natten där och åt lite frukost där igår innan jag åkte till Loftet och jobbade även igår. 
Idag har jag tagit en fin sovmorgon! Var behövligt. Sen har jag vart i Tanum på vårdcentralen en sväng också och tagit blodprover. Var första gången jag tog i arm-väcket faktiskt och det var inte lätt! Hon fick sticka mig i båda arbarna för hon hittade ingen blodådra. Inte jätte rolig första upplevelse av det kanske... Men vi fick allt ur en del blod tillslut. 
Väl hemma igen så har jag solat i några timmar, blivigt lite brunare och finare ;) 

Hoppas eran helg har vart toppen bra!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0