sommar och sol

Några bilder ifrån igår när jag tog mitt första dopp faktiskt! Och det var varmare än jag trodde faktiskt, var i ett bra tag och plaskade runt :) 
Dom sista två bilderna är på min minsta bror David, han skelar (som ni ser) Såhär ser han ut utan glasögon! Jag tycker det är charmigt :) Han kan ju bara kolla med ett öga åt gången, och han kan även välja vilket öga han vill kolla med. Lite coolt faktiskt! Men lite svårt att veta vart han kollar när man pratar med honom ;)

Ska snart in till stan igen. Skänt att åka tillbaka hem på onsdag igen! Vill verkligen bara vara hemma här i Bullaren nu. Det är här jag känner mig lugn. I stan är det fullt av stress och ensamhet. Det är ju jobbigt när det är jobbigt, men ännu jobbigare och svårare om man är själv i allting. Ska bli så skönt att få vara hemma hela sommaren! 

Sov hemma inatt, så fick sova ut. Eller ja de var folk som ringde och grejer men ja jag är utvilad iallafall :) 

Ha de bra! Så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0