lite förändring på gott och ont

 
Haha ja ni ser ju bilderna! Åkte till jobbet, kom hem med bara hälften av mitt hår kvar på huvudet? Tog mig en liten spontan tur till frissan idag, har tjatat om att få klippa mig i flefa månader! Fy det har verkligen vart ett skatbo där uppe. Väldigt slitet! Så jag bad helt enkelt frisören att fräscha upp det lite och få bort slitet hår. När hon var klar var halva håret borta haha. Men nu är det ju väldigt fräscht och fruktansvärt lent! Och vilken tur att längden kan växa ut igen iallafall ;) 

Annars under denna dag förutom att säga hejdå till mitt hår så har jag sovit, jobbat och nu ikväll har jag vart en stund hos Jenny, tagit ett dopp i sjön och sen kollat film :) 
Nu ska jag borra ner mig under täcket och sova så sött. Imorgon ringer klockan och det bär av till Uddevalla för att hämta restan av alla kläder jag vill ha här hemma och efter det jobb till stägning. 

Sov gott! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0