lillebror hela 12 år gammal

Ett litet kollage jag gjort till lillebror Davis idag på hans 12,årsdag. Litet blandade bilder från några år tillbaka. En sån söt liten bror jag har! 

Grattis lillebror börjar jag med! 12 år idag den 27 juni. Det ska firas nu ikväll med massor av räkor, presentöppning och tårta. Så som en födelsedag bör firas. 
Just nu sitter jag fortfarande på jobbet, inga kunder just nu så jag passade på att ta upp datorn. Men annars har det fart fullt upp här hela dagen! Var fullt med folk när jag kom hit vid ett och så har det fortsatt, först nu som det är tomt. Men det är ju kul med kunder! Vart mest norskar idag, norskar och åter norskar haha ;) Fick även besök av Bohuslänningen (en tidning) Som tog kort och intejuvade lite. Haha det var jag inte berädd på! Super kul :) 

Nu kommer mamma strax och då åker jag hemåt, hoppas verkligen jag slipper regnet nu.. 

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0