latest insta

1, ett roligt reklam inlägg i en tidning vi hittade på Loftet från 50-talet. 2, jag och mitt numera väldigt korta hår... 3, dagens gigantiska middag i hungersnöden. 4, jag och dom fina tjejerna igår kväll, denna bild är från Maria instragram. Min instagram - @golikemee 
 

Godkväll på er. Gud vilket härligt väder det är på kvällarna nu! Ljust, stilla, svalt men ändå inte kallt. Var precis ute på en PW och det var perfekt! 
Vaknade ju då hemma hos Maria i morse efter gårkvällens tjejmys. Vi har haft jätte trevligt! Ätit god mat, skrattat mycket, pratat mycket, skämtat mycket och vart mycket rädda! haha så det ska vara! Borde göras oftare sånt här. 
Åkte från Maria vid tolv idag, kom hem och var ensam hemma för familjen hade tydligen åkt iväg utan mig på någon mysig tur :( Ätit ute och sånt. Men sen nu ikväll så skulle Albin på match i Grebbestad så jag förljde med pappa till Tanum under tiden och köpte en gooo pizza som hämd mot familjen ;) Och fy farao vad hungrig jag var!! Hela jag slutade typ fungera av hungersnöd. Men när jag väl fick min pizza så var det underbart, tror aldrig jag ätit en pizza med så mycket kärlek förut haha!
 
Nu ligger jag nyduschad i sängen efter min promenad och ska nog kolla på någon film att somna till. Imorgon är det nog jobb som gäller. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0