jägarna

bild brist. Gammal bild tagen av Johan. 

Hej på er. Sutit framför tven hela kvällen och kollar på filmen Jägarna. Hade inte sett den första av dom två filmerna. Men ikväll gick den på tv så jag passade på! Och liksom 2,an var även 1,an väldigt bra! Sark och hemsk.. och väldigt bra,

Imorgon tror jag inte att det väntar något jobb, om jag inte åker dit någon timme bara. Annars blir det nog en heldag framför film, man vågar liksom inte riktigt tro på blå himel och några varma timmar i solstolen en regnig vecka som denna. 

Godnatt
 

Drar nog ner på bloggandet lite nu på sommaren. Det händer nästan ingenting och det känns tråkigt att nämna samma dagliga rutin i varje inlägg. Jag kommer göra några inlägg i veckan och uppdatera när det finns något intressant att förmedla. Är inte så social av mig just nu. Är endast här hemma och på jobbet. Känner inte för att umgås med folk när jag har dessa problem med ansiktet, det drar ner hela mig och intresset för att hitta på saker och träffa människor. Tyvärr. Just nu sitter jag helst bara hemma. inget intressant liv direkt. Ingen rolig sommar heller. Ingenting är roligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0