händer väl egentligen inte så mycket i livet just nu

Midsommar bild

Godkväll, eller godnatt? Klockan visar snart på midnatt och det är snart dax att sova. Men första tyckte jag att jag kunde komma med ett litet inlägg :) 
Händer egentligen inte så mycket, sover tolv timmar per dygn, jobbar 3-4 timmar om dagen. Resterande tid ägnas med film, promenader, övningskörning och sådant som man kan ägna sig åt på sommarlovet. Men egentligen händer det inte så mycket. 
Idag har vädret vart helt kasst, iallafall för mopedkörning till jobbet.. Blev på fem minuter ett skakande blöt-djur! Hoppas på uppehåll imorgon! 

Och ja som jag sagt går ju numera om dagarna utan smink. Med undantag från några få tillfällen. Men annars har jag klarat det förvånansvärt bra. Men nu, eftersom jag inte får använda några krämer alls i ansiktet så är jag fruktansvärt torr! Huden svider och jag fäller hud. Vet inte om det är ett gott täcken eller inte men, ont gör det! Vill bara att dessa 8 veckor ska vara över nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0