en blick på mitt hem och en sumering av gårdagen och natten

Några bilder på mitt fina hem, mitt lilla timmerhus omringat av skog och grönt.
 
Hej på er! Sitter typ halft död framför tven haha! Blev inte jätte mycket sömn inatt... Sov från typ halv tolv till två inatt, sen ringde Jocke och Anders och vill ha med mig på efterfest, väldigt tveksamt till det liksom...!! Men ja på nått vänster så kom jag med ändå vid halv tre. Men det var faktiskt bra trevligt! Satt Hemma hos Anders, tog nån grogg och prata några timmar innan vi alla la oss vid fem tiden. 
Så stod vi upp vid nio i morse... Vi skulle anmäla oss alla till Bullingrutten och det började man göra nio. Så jag ringde som en dåre i 40 min innan jag kom fram. 

Sen har vi bara päst idag, trötta som vi vart... 

Ska åka till Älgemon om några timmar nu, ska bli härligt! Men åker nog hem igen ikväll och sover hemma så jag verkligen får sova. Och kanske åker tillbaka imorgon igen. Ska iallafall ta bilder och så till er! 

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0