bröllop i landet

Tagen av mig. 
 

Godkväll från tvsoffan. Ja jag sitter framför tven, som säkert så många andra Svenska idag och följer det fina prinsess-bröllopet. Tycker det är så fint! Vigseln var jätte fin och det är så kul att följa allt tycker jag. Jag var ju faktiskt i Stockholm och kollade in bröloppet för tre år sedan då kronprinsessan Viktoria och prins Daniel gifte sig. Det var jätte roligt verkligen och super fint. En upplevelse! 

Dagen har bara bestått av solning i några sköna timmar! Fått riktigt med färg och det känns skönt, tillomed fått årets första bränna. blev lite bränt på ryggen och bak på låren. Men det hör ju till. 

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0