när det är som värst, kan det även bli värre

Ett foto taget av Lisa nu i våras på en foto-promenad i Uddevalla.
 

Godkväll. Vart tyst här i några dagar nu ja. Inte vart på topp alls faktiskt, allting just nu är motgångar, ingenting går bra :( Gått och fått massa munsår nu också runt praktiskt taget hela munnen. Första gången jag får detta och jag HATAR det! Är det inte nog med att ha ett skadat ansikte av finnar som man inte får sminka över? Nej man ska få massa stora fula skorpor och äckliga sår runt hela munnen också, YES!!
Låter kanske lite löjligt allting detta. Men jag är så fruktansvärt trött på allt detta nu. 

Imorgon är det Brännboll här i Bullaren. Olika lag beroende på vart i Bullarn man bor samlas på Bullargården och spelar brännboll hela dagen, må bästa lag vinna! Och sen avslutas dagen med After Brännboll tills in på kvällen. 
Kommer nog bli en rolig dag! Den var väldigt lyckad förra året. 

Nu ska jag sova, väldigt ovanligt att behöva stå upp före klockan ett imorgon? Det har jag inte behövt på flera veckor haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0