sommar fest

 
Bilder från i lördags kväll då det blev mysig fest. 


Godkväll på er. Inte kunnat uppdatera eftersom jag vart på Älgemon sen i lördags. Haft några fina dagar i sommar värmen, älskar det! 
I lördags eftermiddag kom det gäster till oss. Mamma hade bjudit dit hennes närmaste tjej-kompisar. Så dom, deras män och barn kom för att bada, grilla, skratta och njuta av sommaren. Vilket var precis vad vi alla gjorde! Himla fin kväll blev det. 
Igår så stack jag till stranden efter frukost för att möta upp Jenny för några timmar i hettan! Hade det väldigt trevligt, sola och badade om vartannat. Himla gött i vattnet också! På Älgemon visade tempen på 26 grader, då klagar man inte. Fick även massa mer färg vilket jag tackat och tagit emot. tyvärr fick jag med ett tomat rött ansikte på köpet också.. Men men! Rött é sött eller har jag missat något? ;) 

Och dagen idag har bestått av biltur med familjen, det bar av till Norge för att åka på mysiga vägar, sov väll kanske mest haha men jaja ;) Nu ikväll har jag vart med grann tjejen som jag precis fått kontakt med! Mötte henne när jag var ute och gick förra veckan, vi skapade kontakt på fejjan och ivkäll blev det en promenad i solnedgången för att lära känna varandra lite. Hilma trevligt!! 

Nu ska jag se om jag lägger mig snart eller träffar en kompis till, återstår att se. Sov gott där ute! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0