lite kul som hänt och som väntar

 
Senaste instagram - 1: Från brännbolls-turneringen i lördags, sitter och kollar på finalen. // 2: Väldigt fint väder här om kvällen för en promenad. // 3: Mitt tidsfördriv för tillfället, boken hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, roligaste boken jag lyssnat på! Rekommenderas. // 4: En bild innan jobbet förra veckan, Röda Converse och amerikansk skol unniforms-kjol.
 

Hej på er igen. Ja jag tar lite uppheåll som vi förstår. Dagar då det inte händer så mycket är det inte roligt att blogga om. Men nu dom senaste dagarna har det faktiskt hänt lite. I lördags var det brännbolls-turnering här i Bullaren. 18 olika lag deltog från olika platser i Bullaren. Jag deltig i lag Botten (som det heter en bit bort fårn här jag bor) Och vi kom till kvarts-final. Vi var allt nöjda med det! Var en riktigt rolig dag! Sen avtog dagen till kväll och Örjan spelade hela kvällen lång till tolv tiden. Alla hade kul, dansade och sjöng. Små bran till till mycket gamla. Själv åkte jag vidare vid elva på efterfest med ett gäng. Hade det trevlig till 4-5 då jag slocknade där. 
Och igår måndag så åkte vi i familjen ut på en liten tur. Ut på Orust blev det till små samhällen och gulliga butiker. En sväng in till lägenheten för att hämta lite saker hann vi också med. Samt en shoppning tur på Torp där jag fick med mig lite fina plagg och skor hem! 
Skulle även köpt en systemkamera var det tänkt. Men, det var slutsålt.. Så bättre lycka nästa gång. 

Dom kommande dagarna väntar det jobb i butiken och på lördag åker jag, pappa och lillebröderna till norska fjällen över helgen! Vi hyr en super mysig stuga i underbar natur. Ska bli skönt att komma bort lite. 

Hoppas ni har det bra, kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0