listen to your heart

Bild tagen av mig i Norge. 

Hej på er! Inte blivit så myclet uppdateringen dom senaste dagarna, har egentligen inte hänt något speciellt mer än att det vart väldigt mycket folk i butiken! Vilket både är kul och en smula jobbigt när man jobbar själv. Men mest kul! 
Annars händer inget, åskade som fan inatt! Vaknade av värsta smällarna precis vid huset, aldrig hört sånna kraftika och höga smällar tror jag, hela sängen skakade typ. Gud vad mäktig naturen är. Min kompis fick, blixten i sig i natt också. Fyfan vad äckligt...! Tur att han överlevde! Kan inte ens föreställa mig. 

I helgen vankas det kalas på Älgemon igen, denna helg är det släkt-kalas på pappas sida. En av sommarens höjdpunkter! Kommer nog bli kul :) 

Ha det bra! Krmara 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0