klar blå glaciär

Bild tagen av mig i norska fjällen, bilden föreställer glaciä. Och ja, den är så klart på, den liksom lyser, riktigt coolt. 

Godkväll på er! Hoppas ni alla har det bra, även ifall sommaren snart är slut :( 
Ja eftersom att min moped inte vill köra som jag vill så cyklade jag till jobbet. Skulle väll velat stanna hemma men ja, det var bra väder så jag cyklade ändå. Gör nog samma imorgon. 7-8 km på cykel kan väll inte skada tycker jag? 
Sen på fredag så ska jag jobba själv hela dagen när mamma ska iväg, men senare på kvällen bär det av mot Grebbestad på festligheter med vänner vilket ska bli riktigt roligt!! Och på lördag har jag blivit bjuden till Liseberg, får se om jag tar mig dit eller ej, skulle ju vara kul :) 

Ha det fortsatt bra! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0