inspirations outfit by me

 
Allt från Nelly.
Ja det blir ju inte så mycket klädes inlägg här, förr la jag ju upp dagens outfit nästan varje dag! Men, här har ni i allafalla lite kläder och accessoarer i två olika kombination jag gillar! 
Är väll inte så mycket för att klä upp mig så häftigt, gillar mer det enkla, fina men min stil kan variera VÄLDIGT! Från söta klänningar till svart och hårt, elegant till slarvigt.
Är inte så mycket för klackar, tycker det är sjukt snyggt! Men jag känner mig oftast alldeles för uppklädd och i en sits som inte riktigt är "jag" trivs mer med hela fötterna mot jorden haha. Men där emot så älskar jag accessoarer! Kan ha en väldigt enkel outfit och bygga på med större smycken, använder alltid smycken! Gillar stora halsband, örhängen och har alltid iallafall en ring på mig. Därför är outfitarna ovanför väldigt mycket jag. 
Den till höger passar perfekt när som helst i vardagen. Både skola och på stan för exempel. Gilla den enkla klänningen som passar både på dagen och kvällen. Till höger är en annan outfit till klänning till fest eller liknade, Inte för att jag tillbringar så mycket tid på fina fester. Så skulle jag gärna bärt dessa ting till en sådan. Och, om jag hade använt mer klackskor så är ju dom på bilden helt perfekta! 

Oj blev visst lite text där som vanligt ja, haha. Fick skriva av mig lite av mitt kläd-intresse, även om det inte lever det liv jag hede velat.. Taskig ekonomi = lite påfyllning i garderoben, Tyvärr! 

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0