helgens fina stunder

Bilder från i lördags 

Vilken fin helg! Började lördagen med att jobba från 10 till halv fyra, var marknad i Bullaren och det innebär fullt ös i butiken! Från öppning till stängning. Var kul! Och när vi jobbade både jag och mamma så gick det smidigt och bra. 
När jobbet var avklarat begav vi oss till Älgemon för släktträff på logen! Inledde med bad i det 23 gradiga vattnet och sen var det grillning och trevligheter hela kvällen. Så himla kul att träffa alla igen! Släktträffen har blivit som en års-tradition vilket är så mysigt. Och även mina kusiner från Sundsvall kom hit till Bullaren i onsdags, GUD vad jag saknat dom! Speciellt min bedårande söta lillkusin Linnéa! Gud vad glad jag är att fått träffa dom nu i ett  helt dygn! Dom övernattade hos oss på Älgemon och vart där med oss hela dagen. Sen avslutade vi idag med middag hos farfar. Så efter ett dygn med min lilla Linnéa så har det blivit myycket kramar och pussar och mys, helt underbart! Saknar dom alla redan... 

Ikväll sover jag hemma, föredrar att sova här istället för i Älgemon. Men imorgon åker jag tillbaka för att plocka hinkar med vinbär! Här ska göras saft för hela året. 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0