håkan fantastisk hellström 19 juli 2013


ÅH HERREGUD EN SÅNN FANTASTISK FIN KVÄLL! Finaste på lääänge! Första gången jag fick se Håkan live och det var helt underbart fint och roligt! En sånn upplevelse asså ♥ 
Jag är väll en av dom jag omgås med som inte lyssnar suuuper mycket på Håkan Hellström, men, efter den här kvällen så kommer det absolut bli ändringar. Fick en sån himla upplevelse i alla låtar där framför honom, halft mosat, svettig, hes och döv. Fanstastisk! 

Hela dagen var toppen bra! Åkte ju först till Grebbestad vid ett tiden, var med Sebastian i två timmar där. Gick runt, jag åt langos osv. Riktigt kul att träffa honom! :) Sen åkte jag bort till tanumstrand vid tre. Fick ett nummer på handen så jag kunde komma in snabbare, jag var btw den sista som fick nummer, kallar jag tur! ;) Fick även TRÄFFA Håkan där i vantan på insläppet!! Vi såg en buss glida in och begav oss bort fär att se om han KANSKE var med omborg, och ja! Det var han! Vi var en liten grupp med tjejer som hoppade på honom när han visade sig. Vi fick krama honom och höra fina ord om att han tyckte vi var fina. Herregud vad mäktigt det var att få krama honom. 

Tack alla som var där, speciellt Håkan! För en fantastiskt lyckad och bra kväll, kommer aldrig glömma den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0